نوشته شده توسط : معصومه اسدی

 

94. BMW سری 7 1995: اولین سدان خودروبر کرج بزرگ BMW که زیباتر از سدان بزرگ مرسدس بنز است. بی عیب و نقص طراحی شده و کاملاً اسپرت است، کهن الگوی سدان اسپرت بزرگ باقی مانده است.

93. 2003 بنتلی کانتیننتال GT: این مظهر سبک جاده ای است: یک کوپه عریض، کم ارتفاع و عضلانی که شبیه یک مدافع خط استیلرز است. جلوپنجره یک دمنده قدیمی بنتلی است، اما بقیه خودرو سوپراسپرت قرن بیست و یکمی است.

92. شورولت کامارو IROC-Z 1985: با رینگ های 16 اینچی دیدنی، نمای کاپوت و اسپویلر کوچک، این نسل سوم کامارو است که هنوز ارزش طمع را دارد. جاودانه ترین ظاهر آمریکایی دهه 1980.

91. 1956 لینکلن مارک دوم: به نظر می رسد از سنگ مرمر کنده کاری شده است. کناره‌های دال، جلوپنجره‌ای به اندازه‌ای بزرگ که بتواند اورگان را ببلعد، سقفی که شبیه کلاه خودروبر کرج بالایی است و البته برآمدگی لاستیک روی درب صندوق عقب. در آن زمان به قیمت 0000 دلار فروخته می شد، امروز یک میلیون دلار به نظر می رسد

90. ورولت شورلت شورلت SS 1970: چراغ های جلو چهارگانه، جلوپنجره دوشاخه مدل شده از شورلت های امروزی، گلگیرهای برآمده روی لاستیک های با حروف سفید، سپر بزرگ کرومی عقب و دو تا از بهترین کاپوت های ساخته شده تا کنون و راه راه های عرشه. برای بسیاری، این ماشین عضلانی نهایی جنرال موتورز است.

89. 1950 مرکوری: یکی از اولین طرح های شیک پاکت نامه پس از جنگ، که پدال ها را حذف کرده و همه چیز را به شکل تمیزی در می آورد. البته وقتی برش خورده خودروبر کرج و پایین بیاید بهتر به نظر می رسد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

یکی از زیباترین کوپه های جریان اصلی خودروبر کرج اواخر دهه شصت و هفتاد، بی ام و 2800 CS شش سیلندر، ظاهری شبیه به یک کوپه اصیل داشت که بر اساس همان پلتفرم کوپه 4 سیلندر 2000 پیش از آن بود، خودروی جدید دارای ظاهری بلندتر بود. کاپوت برای تطبیق با موتور طولانی‌تر، در حالی که درمان دماغه‌ای باریک جدید با چراغ‌های جلوی دایره‌ای دوقلو، استایل تا حدودی مبهم دهه 2000 را متحول کرد.

آگهی - ادامه مقاله در زیر

عملکرد CS در سال 1971 با ورود مدل های سه لیتری با کاربراتورهای دوقلو در 3.0 C ارتقا یافت. S یا تزریق سوخت در 3.0 CSi که تقریباً 200 اسب بخار قدرت داشت، به ویژه توسط 3.0 CSL که از پنل های فولادی و آلومینیومی نازک تری برای کاهش وزن در پیست مسابقه استفاده می کرد، تحریک می شوند. برنده شش دوره مسابقات قهرمانی اتومبیل های تور اروپا در دهه 1970.

بهترین خودروهای BMW Mبهترین خودر خودروبر کرج وهای BMW M تا کنون. لامبورگینی میورا - 1966

شاهکار دیگری از تابلوی نقاشی مارچلو گاندینی برتونه، میورا نه تنها به عنوان اولین ابرخودروی تولیدی موتور وسط قابل توجه است، بلکه به این دلیل که با وجود نیم قرن رقابت جدیدتر، همچنان به عنوان یکی از زیباترین ها شناخته می شود.

طراحی موتور سیلندر V12 با چنان عجله‌ای برای نمایشگاه خودروی ژنو در سال 1966 تکمیل شد که مهندسان حتی نمی‌دانستند که آیا موتور آن‌ها نصب می‌شود یا خیر، بنابراین میو خودروبر کرج را اولین بار با بالاست در قسمت موتور و قفل شدن درب آن انجام شد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

فروشگاه لوازم خودروخدمات تعمیرات خودروبر کرج خودروآموزشگاه رانندگیبرخی از مشاغل رایج صنعت خودرو کدامندصنعت خودروسازی با پیشنهادهای شغلی متعددی در حال گسترش است که بسیاری از مردم آن را انتخاب می کنند.خدمات کرایه اتومبیلخدمات بازرسی خودرطراحی خودرخودرو سازیفروش خودروتعمیر خودرعملیات ناوگانصنعت خودرو چگونه در حال رشد است؟صنعت خودرو امروز با سرعتی در حال رشد است که پیش از این هرگز مشاهده نشده بود.آیا راه اندازی یک تجارت کامیون یدک کش ایده خوبی است؟راه اندازی یک کسب و کار کامیون یدک کش ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما مهم است که یاد بگیرید که یک کسب و کار کامیون یدک کش می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ در زمان و هزینه برای برخی افراد باشد، بنابراین، برنامه ریزی طولانی مدت از طریق آن ضروری ا خودروبر کرج ست همانبرخی از امتیازات خودروسازی سودآور در هند چیست؟اگر در مورد برخی از سودآورترین امتیازات خودرو در هند تعجب می کنیدانتخاب اول ماهیندرفاین لبهنتمیز کننده چرخ

چگونه یک کسب و کار خودرو راه اندازی کنیم؟

تحقیقات بازار کاملی را برای شناسایی جایگاه یا تقاضا انجام دهید، سپس یک طرح تجاری دقیق ایجاد کنید.

قبل از راه اندازی کسب و کار خودروی خودروبر کرج خود، مجوزهای لازم را دریافت کنید، تامین مالی را تضمین کنید و روابط با تامین کنندگان برقرار کنید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

و یک دنده معکوس پس خودروبر کرج از آن، چرخ دنده های گروهی معرفی شدند، و بعداً، کنترل جهت جلو-عقب به یک چوب مخصوص متصل به سمت فرمان منتقل شد، که امکان حرکت به جلو یا عقب را فراهم می کرد. در حال حاضر، با CVT یا سایر انواع دنده، میله های کمتری گیربکس را کنترل می کنند، و برخی از آنها با سوئیچ های الکتریکی جایگزین می شوند یا کاملاً توسط رایانه کنترل می شوند.اتصال سه نقطه ای با یک اهرم برای تنظیم موقعیت کنترل می شد، یا مانند موارد اولیه، فقط عملکرد بالا بردن یا پایین آوردن گیرهدر سیستم های الکتریکی خودروبر کرج مدرن، اغلب با یک پتانسیومتر برای موقعیت کران پایینی جایگزین می شود یکی دیگر برای کران بالا، و یک سوئیچ که امکان تنظیم خودکار اتصال بین این تنظیمات را فراهم می کندهیدرولیک های خارجی نیز در ابتدا دارای اهرم بودند، اما اکنون اغلب با نوعی کلید برق جایگزین می شوندایمننمودار واژگونی تراکتور جان دیریک تراکتور کلاسیک آلیس چالمرز WD، بدون هیچ گونه محافظت در برابر واژگوکشاورزی در ایالات متحده یکی از خطرناک ترین صنایع است که تنها در معادن و ساخت و ساز از آن پیشی خودروبر کرج گرفته است تلفات جانی و 6 درصد از صدمات غیرکشنده

----------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه اسدی

و آن را به انرژی مکانیکی در چرخ ها خودروبر کرج و دنده های متحرک تبدیل می کند. هنگامی که چرخ ها یک ماشین را به حرکت در می آورند، انرژی مکانیکی به انرژی جنبشی تبدیل می شود: انرژی که ماشین و سرنشینان آن در حال حرکت دارند. چالش ساخت موتور خودرو استخراج هر چه بیشتر انرژی از هر قطره سوخت است - به ماشین اجازه می دهد تا آنجا که ممکن است دورتر و سریعتر حرکت کند.

چگونه از نفت نیرو بگیریم؟

ماشین‌ها، کامیون‌ها، قطارها، کشتی‌ها و هواپیماها همه با سوخت‌های نفتی کار می‌کنند. نفت، همچنین به عنوان "نفت خام" شناخته می شود، مایع غلیظ، سیاه و غنی از انرژی است که در اعماق زمین مدفون شده است که در قرن بیستم به مهم ترین منبع انرژی جهان تبدیل شد. پس از پمپاژ نفت به سطح، به پالایشگاه‌ها فرستاده خودروبر کرج می‌شود و در آنجا به بنزین، نفت سفید، گازوئیل و سایر مواد پتروشیمی که برای ساختن همه چیز از رنگ گرفته تا پلاستیک استفاده می‌شوند، جدا می‌شود. فضای داخلی موتور ماشین کلاسیک

عکس: یک موتور بازسازی شده (و صیقلی!) از یک ماشین کلاسیک اوایل دهه 1970.

این مشکل آنقدر که به نظر می رسد واضح نیست. ماشین جعبه‌ای فلزی با چرخ‌هایی در گوشه‌ها است که می‌تواند شما را از نقطه A به نقطه B برساند، بله، اما ماشین چیزی بیش از این دارد. از نظر علمی، خودرو یک مبدل انرژی است: ماشینی که انرژی را از سوختی مانند بنزین یا گازوئیل آزاد می کند و آن را به انرژی مکانیکی در چرخ ها و دنده های متحرک تبدیل می کند. هنگامی که چرخ ها یک ماشین را به حرکت در خودروبر کرج می آورند،

 م.ا

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

قبل از نصب این محصولات در خودروبر کرج خودروی خود، حتما قوانین و مقررات منطقه خود را بررسی کنید تا از قابل قبول بودن آنها مطمئن شوید. علاوه بر این، برای اطمینان از استفاده ایمن و قانونی، واشرهای با کیفیت را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشند و توسط متخصص نصب شوند.

به خاطر داشته باشید که نقض مقررات محلی یا استفاده از واشرهای نامرغوب می تواند منجر به جریمه، توقیف وسیله نقلیه یا حتی تصادف شود. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن این اجزای بدن، همیشه ایمنی و قانونی را در اولویت قرار دهید.

مزایا و معایب اسپیسرهای توپی چرخمانند هر تغییر خودرو، اسپیسر چرخ دارای مزایا و معایب خود است.

مزایا-مزایا-مزایا-مزایا

،، کشش و پیچش را در داخل درب کنترل می کند.

لاستیک ها برای ایجاد لاستیک های بزرگتر ساخته شده اند.

مدهای مقرون به صرفه یک جفت خودروبر کرج اصلاح خوب معمولاً حدود 125 دلار قیمت دارد که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین اصلاحات خودرو تبدیل می کند.

اگر قابل مشاهده است، اسپیسرهای چرخ را در جای خود نصب کنید.

ترکیب بندی

هرچه چرخ‌ها سنگین‌تر باشند، چرخاندن آنها برای جستجو سخت‌تر است، اما اکنون با فرمان برقی، این در واقع اهمیت دارد.

هرچه فاصله بین چرخ ها بیشتر باشد، احتمال از دست دادن تعادل بیشتر و کیفیت سواری بالاتر می رود.

این باعث می شود سیستم سریعتر از کار بیفتد و بر آن فشار وارد کند. چگونه آنها را با خیال راحت نصب کنیم

اگر مراحل را به درستی دنبال کنید، می توانید هاب اسپیسر را نصب کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: ابزار لازم از جمله آچار گشتاور، خودروبر کرج جک، یک جفت پایه جک، آچار لاستیک و اسپیسر چرخ را جمع آوری کنید.

م.ا

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

قطار سوپاپ شامل سوپاپ ها و مکانیزمی خودروبر کرج است که دریچه ها را باز و بسته می کند. به سیستم باز و بسته شدن میل بادامک می گویند. همانطور که در شکل 5 نشان داده شده است میل بادامک دارای لوب هایی است که سوپاپ ها را به سمت بالا و پایین حرکت می دهد.

اکثر موتورهای مدرن دارای چیزی هستند که بادامک های سقفی نامیده می شوند. این بدان معناست که همانطور که در شکل 5 نشان داده شده است، میل بادامک در بالای شیر قرار دارد. بادامک های روی شفت، سوپاپ ها را مستقیماً یا از طریق میله های اتصال بسیار کوتاه فعال می کنند. موتورهای قدیمی از یک میل بادامک استفاده می کردند که در مخزن روغن نزدیک میل لنگ قرار داشت.

یک تسمه یا زنجیر تایم، میل لنگ را به میل بادامک متصل می کند تا سوپاپ ها را با پیستون ها هماهنگ کند. میل بادامک با نیمی از سرعت میل لنگ می چرخد. بسیاری از خودروبر کرج موتورهای با کارایی بالا دارای چهار سوپاپ در هر سیلندر هستند (دو سوپاپ برای ورودی و دو سوپاپ برای اگزوز)، ترتیبی که به دو میل بادامک در هر سیلندر نیاز دارد، از این رو اصطلاح "بادامک دوگانه بالای سر" به آن گفته می شود.

شکل 6. سیستم جرقه زنی

چگونه کار می کند

سیستم جرقه زنی (شکل 6) یک شارژ ولتاژ بالا تولید می کند و آن را از طریق سیم جرقه زنی به شمع انتقال می دهد. شارژ ابتدا به سمت توزیع کننده می رود که به راحتی می توانید آن را در زیر کاپوت اکثر خودروها پیدا کنید. توزیع کننده دارای یک سیم از مرکز و چهار، شش یا هشت سیم خودروبر کرج (بسته به تعداد سیلندرها) است.

م.ا

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قبل از نصب این محصولات در خودروبر کرج خودروی خود، حتما قوانین و مقررات منطقه خود را بررسی کنید تا از قابل قبول بودن آنها مطمئن شوید. علاوه بر این، برای اطمینان از استفاده ایمن و قانونی، واشرهای با کیفیت را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشند و توسط متخصص نصب شوند.

به خاطر داشته باشید که نقض مقررات محلی یا استفاده از واشرهای نامرغوب می تواند منجر به جریمه، توقیف وسیله نقلیه یا حتی تصادف شود. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن این اجزای بدن، همیشه ایمنی و قانونی را در اولویت قرار دهید.

مزایا و معایب اسپیسرهای توپی چرخمانند هر تغییر خودرو، اسپیسر چرخ دارای مزایا و معایب خود است.

مزایا-مزایا-مزایا-مزایا

،، کشش و پیچش را در داخل درب کنترل می کند.

لاستیک ها برای ایجاد لاستیک های بزرگتر ساخته شده اند.

مدهای مقرون به صرفه یک جفت خودروبر کرج اصلاح خوب معمولاً حدود 125 دلار قیمت دارد که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین اصلاحات خودرو تبدیل می کند.

اگر قابل مشاهده است، اسپیسرهای چرخ را در جای خود نصب کنید.

ترکیب بندی

هرچه چرخ‌ها سنگین‌تر باشند، چرخاندن آنها برای جستجو سخت‌تر است، اما اکنون با فرمان برقی، این در واقع اهمیت دارد.

هرچه فاصله بین چرخ ها بیشتر باشد، احتمال از دست دادن تعادل بیشتر و کیفیت سواری بالاتر می رود.

این باعث می شود سیستم سریعتر از کار بیفتد و بر آن فشار وارد کند. چگونه آنها را با خیال راحت نصب کنیم

اگر مراحل را به درستی دنبال کنید، می توانید هاب اسپیسر را نصب کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: ابزار لازم از جمله آچار گشتاور، خودروبر کرج جک، یک جفت پایه جک، آچار لاستیک و اسپیسر چرخ را جمع آوری کنید.

م.ا

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

13. دیفرانسیل

هدف دیفرانسیل توزیع نیروی خودروبر کرج دریافتی از محور پروانه به محور عقب است. این اجازه می دهد تا چرخ های عقب با سرعت های مختلف حرکت کنند، زمانی که وسیله نقلیه به گوشه می پیچد یا در یک گودال می افتد.

14. ضربه گیر

ضربه گیر

کمک فنرها دستگاه هایی از نوع پمپ هیدرولیک (روغنی) هستند که به کنترل ضربه و حرکت برگشتی فنرها و سیستم تعلیق خودرو کمک می کنند.

علاوه بر صاف کردن ضربه ها و لرزش ها، نقش کلیدی کمک فنرها این است که اطمینان حاصل کنند که لاستیک های خودرو همیشه با جاده در تماس هستند و ایمن ترین کنترل خودرو و واکنش ترمز را تضمین می کنند.

15. سیستم ترمز

ترمز برای کاهش یا توقف خودروی در خودروبر کرج حال حرکت ضروری است. سیستم ترمز برای ایمنی مسافران و رهگذران حیاتی است. سیستم های ترمز می توانند به صورت مکانیکی یا هیدرولیکی کار کنند. 95 درصد از سیستم های ترمز مورد استفاده در حال حاضر هیدرولیک هستند.

تمام ترمزها از دو قسمت تشکیل شده اند که یکی چرخان و دیگری ثابت است. راه های مختلفی برای تماس این دو قسمت وجود دارد و در نتیجه سرعت خودرو کاهش می یابد.

اجزای اصلی سیستم ترمز عبارتند از پدال ترمز، سیلندر اصلی، سیلندر چرخ، درام ترمز، لوله ترمز، کفشک ترمز، دستگاه بسته بندی ترمز و شاتون.

با افزایش بار خودرو و سرعت خودرو مطابق با روندهای اخیر، اهمیت سیستم های ترمز نیز در دوران مدرن افزایش یافته است و ترمزهای برقی در حال حاضر خودروبر کرج ترجیح داده می شوند. ترمزهای برقی از خلاء و فشار هوا برای تامین استفاده می کنند بیشتر تلاش برای ترمزگیری.

م.ا

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

اولین چیزی که باید به آن توجه شود "ارتفاع پرتو" خودروبر کرج است که ارتفاع ضلع عمودی قاب است. هرچه قاب بلندتر باشد، توانایی آن در مقاومت در برابر خمش عمودی در هنگام اعمال نیرو به بالای قاب، بیشتر می شود. به همین دلیل است که ریل های قاب نیمه تریلر نسبت به سایر وسایل نقلیه بلندتر هستند، نه فقط ضخیم تر

همانطور که ظاهر، کیفیت سواری و هندلینگ برای مصرف کنندگان اهمیت فزاینده ای پیدا کرد، فریم ها شکل های جدیدی به خود گرفتند. بارزترین آنها قوس و رو به بالا است. به جای دویدن مستقیم روی هر دو محور، قاب قوسی پایین‌تر قرار می‌گیرد - تقریباً همسطح محورها - و روی محورها به سمت بالا خم می‌شود، سپس در سمت دیگر پایین می‌آید تا سپر را در خود جای دهد. فریم های رو به بالا همین کار را می کنند، اما بدون انعطاف

از طرف دیگر پایین می آیند و بیشتر در قسمت ه خودروبر کرج ای جلویی دیده می شوند.

 

ویژگی دیگر ریل های مخروطی است که به صورت عمودی یا افقی در جلوی کابین خودرو باریک می شوند این کار عمدتاً برای کاهش وزن و افزایش اندکی فضای موتور انجام می شود، زیرا جلوی خودرو به اندازه قسمت پشتی بار را تحمل نمی کند. پیشرفت‌های طراحی شامل قاب‌هایی است که از چندین شکل در یک ریل فریم استفاده می‌کنند، به عنوان مثال، برخی از وانت‌ها دارای قاب جعبه‌ای در جلوی کابین، ریل‌های کوتاه‌تر و باریک‌تر در زیر کابین و ریل‌های معمولی C در زیر تخت هستند.

 

در قاب های محیطی، مناطقی که ریل ها از جلو خودروبر کرج به مرکز و از مرکز به عقب متصل می شوند

م.ا

---------------------------------------------------------------------------

 

لاستیک: تقریبا نوعملکرد: تجربه رانندگی روزانه عالی

این کامیون جذابیت یکپارچهسازی خودروبر کرج با سیستم‌عامل را با قابلیت اطمینان مدرن ترکیب می‌کند تا در جاده متمایز شود. این وسیله نقلیه فوق العاده را از دست ندهید!

لطفا برای جزئیات بیشتر و هماهنگی برای بازدید تماس بگیرید. توضیحات وسیله نقلیه

شورولت ایمپالا 1967. ماشین در شرایط عالی است. بدون زنگ زدگی 427 بلوک بزرگ، پوشش موتور فایبرگلاس پس از فروش. گیربکس بدنه سوپاپ دستی و مبدل گشتاور توربو 400. انتهای عقب 12 پیچ posi. توضیحات وسیله نقلیه

شورولت ایمپالا 1967. ماشین در شرایط عالی است. بدون زنگ زدگی 427 بلوک بزرگ، پوشش موتور فایبرگلاس پس از فروش. گیربکس بدنه سوپاپ دستی و مبدل گشتاور توربو 400. انتهای عقب 12 پیچ posi. توضیحات وسیله نقلیه

نسخه آلومینیومی 2015 Coyote از فورد ریسینگ 5.0، 5 سرعته پر، کلاچ هیدرولیک، چرخ های بودنیک، لوازم جانبی Ring Brother، استریو Alpine و J L، فضای داخلی س خودروبر کرج فارشی، بازسازی خارج از قاب، کفپوش کامل دینام کورن، همه توسط متخصصان نصب شده است. لاستیک‌های میشلن، هوای قدیمی، رول کیج سفارشی برای سیستم تعلیق TCI، فنرهای سیم پیچ فناوری سواری عقب Currie، توضیحات وسیله نقلیه فوق نادر 1957

 با عنوان '57;#BE277K_کابریولدر اصل از انگلستان به ایالات متحده وارد شده است. فدرال شدن ایالات متحده

نیاز به تعمیر دارد! نه یک ملکه تریلر!ارزش خودروبر کرج عالی برای پول! پتانسیل عظیم ...محدوده بازار برای این مدل های خاص 600 هزار تا 1 میلیون دلار +++ است

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این ماشین‌های قدیمی مانند یک درس تاریخ خودروبر کرج هستند که حتی قبل از اینکه روی چرم رنگ‌پریده بنشینید یا انگشتانتان را روی رنگ بکرشان بکشید، داستانی را تعریف می‌کنند.

در حالی که بخشی از لذت این ماشین‌های قدیمی از رانندگی ناشی می‌شود، بقیه صرفاً از تحسین آنها ناشی می‌شود. چه یک کلکسیونر مشتاق ماشین باشید یا یک خریدار ویترین علاقه مند به گران ترین ماشین ها، همچنان می توانید از این نوع ماشین های عتیقه و ماشین آلات قدیمی قدردانی کنید.

برای جمع‌بندی بهترین خودروهای کلاسیک ما، از جمله خودروبر کرج خودروهای قدیمی، مقرون به صرفه‌ترین خودروهای قدیمی، و مطمئن‌ترین خودروهای کلاسیک، در ادامه بخوانید. البته، اگر آن ماشین قدیمی باورنکردنی در نیمه راه خراب شود، ممکن است آنقدرها هم باورنکردنی به نظر نرسد.

استون مارتین DB5 به گونه ای طراحی شده است که بحث شهر باشد و این هرگز واقعاً تغییر نکرده است. این نه تنها یکی از چشیرترین خودروهای کلاسیک است، بلکه یکی از کمیاب ترین و نمادین ترین آنها نیز هست.

این خودروی کلاسیک در سری فیلم‌های جیمز باند و سایر فرهنگ‌های عامه‌پسند به نمایش درآمده است و قیمت نجومی آن از ابتدای ورود به بازار تقریباً 790 برابر شده است. طراحی شده توسط میلان، طراح ایتالیایی Carrozzeria Touring Superleggera، این خودروی کلاسیک جالب برای چرخاندن سر خودروبر کرج طراحی شده است. هر چه بیشتر ادامه پیدا کند، ظاهر آن دراماتیک تر می شود.

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 زیرا از زمان تخلیه آن از فرانسه تحت خودروبر کرج اشغال نازی ها در سال 1941، تا حد زیادی توسط تاریخ فراموش شده است. اگر پیدا می شد، با ارزشی بیش از 100 میلیون پوند به با ارزش ترین خودروی جهان تبدیل می شد. Type 57SC سریع ترین و پیشرفته ترین مدل بوگاتی در اواخر دهه 1930 بود و در واقع امروزه مشهورترین و معتبرترین مدل در تاریخ این برند است.

 

به دنبال زیبایی این خودرو لزوماً با عدم اهمیت تاریخی آن خیانت نمی شود. 8C Compe امروزی واقعاً ابرخودروی فراموش شده آلفارومئو است که برای بزرگداشت خودروهای مسابقه ای افسانه ای این برند در دهه های 1950 و 1960 ساخته شده است، از جمله 6C tizione برنده تارگا فلوریو. 8C از یک موتور مازراتی با موتور فراری استفاده می کند که توسط مازراتی ساخته شده است - با شجره نامه کمی آلفارومئو. اما بدن. ظاهر انحنای 8C که از نظر برخی نزدیک‌ترین چیز به هنر مدرن خودرو است، توسط ولفگانگ ایگر در مرکز آلفارومئو طراحی شده است. به مدل های خودروبر کرج موجود محدود نمی شود و مشمول آن نمی شود اصل و نسب آن، زیباترین خودروی دو نفره جلویی بود که می‌توانست آن را تداعی کند، برای ما یکی از زیباترین خودروهایی است که تا کنون ساخته شده است

 

لامبورگینی میورا

در آن زمان چیزی شبیه به آن در جاده ها وجود نداشت آنچه در اطراف آن معماری ساخته شده است، این است که ما فکر می کنیم نمونه ای از زیبایی محض خودروبر کرج موتوری،

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این را دارید، انتخاب ما از زیباترین خودروبر کرج خودروهای تمام دوران. بدون شک مقاومت و کنجکاوی در مورد خودروهایی که شامل می‌شویم و خودروهایی که نمی‌گذاریم وجود خواهد داشت. بیایید افکار آنها را بشنویم.

این خودروهای خیره کننده توسط بیش از 20 طراح برتر خودرو به عنوان زیباترین خودروها انتخاب شده اند.

بوگاتی تایپ 57 آتلانتیک در موزه

بوگاتی

اخیراً از 22 نفر از رهبران طراحی فعلی و سابق در صنعت خودرو خواسته ایم تا 10 خودروی تولیدی زیبا را به اشتراک بگذارند. در حالی که ما انتظار داشتیم لیست این رهبران متفاوت باشد، صراحتاً از این واقعیت که بیش از 100 نامزد دریافت کردیم شوکه شدیم. از این تعداد، 69 نفر فقط یک رای و 20 نفر دیگر دو رای گرفتند. این باعث می شود که 15 نفر با سه رای یا بیشتر و 10 نفر با چهار رای یا بیشتر. این خودروها در زیر خودروبر کرج به همراه اسامی 22 متخصص طراحی که تخصص و نظرات خود را در جستجوی ما برای 10 خودروی زیبای تمام دوران ارائه کردند، فهرست شده است.

راننده

نام مستعار دینو به پسر فقید انزو فراری، آلفردو "دینو" فراری افتخار می‌کند که به طراحی موتور V-6 مورد استفاده در وسایل نقلیه دارای نشان دینو (متن بر اساس علامت آلفردو است). 206 GT که توسط Pina طراحی شده است، نامی که به موتور 178 اسب بخاری 2.0 لیتری V-6 اشاره دارد که به آن نیرو می داد، 206 GT اولین Dino جاده ای بود. در مجموع 152 206 GT بین سال های 1967 و 1969 ساخته شد تا اینکه Dino 246 GT (با موتور 2.4 لیتری V-6 192 اسب بخاری) جانشین آن شود. پس از سال 1971، 246 GTS با تاپ تارگا خودروبر کرج عرضه شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد