خودروبر کرج
نوشته شده توسط : معصومه اسدی

 

94. BMW سری 7 1995: اولین سدان خودروبر کرج بزرگ BMW که زیباتر از سدان بزرگ مرسدس بنز است. بی عیب و نقص طراحی شده و کاملاً اسپرت است، کهن الگوی سدان اسپرت بزرگ باقی مانده است.

93. 2003 بنتلی کانتیننتال GT: این مظهر سبک جاده ای است: یک کوپه عریض، کم ارتفاع و عضلانی که شبیه یک مدافع خط استیلرز است. جلوپنجره یک دمنده قدیمی بنتلی است، اما بقیه خودرو سوپراسپرت قرن بیست و یکمی است.

92. شورولت کامارو IROC-Z 1985: با رینگ های 16 اینچی دیدنی، نمای کاپوت و اسپویلر کوچک، این نسل سوم کامارو است که هنوز ارزش طمع را دارد. جاودانه ترین ظاهر آمریکایی دهه 1980.

91. 1956 لینکلن مارک دوم: به نظر می رسد از سنگ مرمر کنده کاری شده است. کناره‌های دال، جلوپنجره‌ای به اندازه‌ای بزرگ که بتواند اورگان را ببلعد، سقفی که شبیه کلاه خودروبر کرج بالایی است و البته برآمدگی لاستیک روی درب صندوق عقب. در آن زمان به قیمت 0000 دلار فروخته می شد، امروز یک میلیون دلار به نظر می رسد

90. ورولت شورلت شورلت SS 1970: چراغ های جلو چهارگانه، جلوپنجره دوشاخه مدل شده از شورلت های امروزی، گلگیرهای برآمده روی لاستیک های با حروف سفید، سپر بزرگ کرومی عقب و دو تا از بهترین کاپوت های ساخته شده تا کنون و راه راه های عرشه. برای بسیاری، این ماشین عضلانی نهایی جنرال موتورز است.

89. 1950 مرکوری: یکی از اولین طرح های شیک پاکت نامه پس از جنگ، که پدال ها را حذف کرده و همه چیز را به شکل تمیزی در می آورد. البته وقتی برش خورده خودروبر کرج و پایین بیاید بهتر به نظر می رسد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: